Długość [mm]: | 288 |
Grubość 1 [mm]: | 12.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Parametr: | E |
Waga [kg]: | 1,5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 164,2 |
Długość [mm]: | 343 |
Grubość pręta [mm]: | 12,75 |
Kluczowa literatura: | Ee |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2,2 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 343,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 91 |
Długość [mm]: | 288 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ wyrobu: | Resorach |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 164,2 |
Długość [mm]: | 314 |
Grubość 1 [mm]: | 13.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Parametr: | Aa |
Waga [kg]: | 2,3 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 92.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Sport |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Sport |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1050, 990 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1170 |
Rodzaj dopuszczenia: | O całkowitej rozdzielczości pracy (abe), Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj dopuszczenia: | Warunki zobaczyć certyfikaty |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez elektronicznej kontroli zawieszenia, Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Sport |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Zamontowany / pereustanavliemy, Zmiennej sztywności regulowane elektronicznie |
Zespół jezdny: | Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj dopuszczenia: | Warunki zobaczyć certyfikaty |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Zamontowany / pereustanavliemy, Zmodyfikowana elastyczność regulowana mechanicznie |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez elektronicznej kontroli zawieszenia, Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Długość [mm]: | 311 |
Grubość pręta [mm]: | 14 |
Kluczowa literatura: | Gh |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.6 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 311,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 94 |
Długość [mm]: | 329 |
Grubość pręta [mm]: | 12 |
Kluczowa literatura: | Df |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 1.7 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 329,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 159 |
Długość [mm]: | 285 |
Ilość zwojów: | 8.8 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Ograniczenie producenta: | Eibach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Długość [mm]: | 314 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ wyrobu: | Resorach |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 92.5 |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1050 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1250 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Pojedyncze tube upside down, Zmienna sprężystość, Zmienna wysokość |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Zespół jezdny: | Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.