Długość [mm]: | 268 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Kąt mocowania [stopnie]: | 40 |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Trzymane osobno |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 11 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 12 |
Średnica otworu [mm]: | 11 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 33, 33,00 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2, 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 216 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 54 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 1 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 0,8, 0.8 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Trzymane osobno |
Wymiary gwintu 1: | M8 |
Wymiary gwintu 2: | M8 |
Zacisk: | 15a, 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 82.5 |
Średnica otworu [mm]: | 8.5 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 0,9 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica osiowania [mm]: | 82.5 |
Informacja techniczna: | C051 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 0,9, 0.9 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica osiowania [mm]: | 82.5 |
Długość 1 / długość 1 [mm]: | 248.0 / 14.2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 60 |
Średnica kołnierza [mm]: | 82.5 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Całkowita długość [mm]: | 220 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 0,9, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12, 14 |
Połączenie/zacisk: | Z zaciskiem 15a |
Wpust [mm]: | 76 |
Wykonanie rozrusznika: | Trzymane osobno |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 33, 33,00 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2, 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 75.9 |
Ilość otworów: | 2 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość [mm]: | 267.5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 57 |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Dostępne naciska na bok (bendik) |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 82.5 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 8.5 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 8.5 |
Średnica otworu [mm]: | 8.5 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 38, 38,00 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 267.5 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Kąt mocowania [stopnie]: | 40 |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Trzymane osobno |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 11 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 12 |
Średnica otworu [mm]: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,8 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego Volkswagen Golf 2 (19E, 1G1) Van, weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego Volkswagen Golf 2 (19E, 1G1) Van od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla Volkswagen Golf 2 (19E, 1G1) Van:
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 326 do 478 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.