Długość 2 [mm]: | -5,00, 4.5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,10, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | B+ m8, Exc M5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10, 11, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 65.9 |
Długość 1 [mm]: | 180 |
Długość 2 [mm]: | 5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M5, M5/6.4mm "50" |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 0 |
Ilość otworów: | 3 |
Ilość zębów 1: | 9 |
Ilość zębów 2: | 11 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.6 kw, 2,2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | B+ m8, Exc M5 |
Długość 2 [mm]: | 13,50, 14 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,20, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 217 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 54 |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Wymiary gwintu 2: | M10 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 62 |
Długość 1 [mm]: | 65 |
Długość 2 [mm]: | 13, 14,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,50, 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 5 |
Liczba otworów mocujących: | 5 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | B+ m8, Exc M5 |
Długość 2 [mm]: | -5,00, 5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 5 |
Liczba otworów mocujących: | 5 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,50, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11, 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,5, 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 62 |
Długość [mm]: | 208 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | PLUG07 |
Średnica kołnierza [mm]: | 65.9 |
Długość [mm]: | 221 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 38 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11, 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,5, 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M8 |
Wymiary gwintu 2: | M8 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica otworu 4 [mm]: | 9 |
Średnica otworu [mm]: | 9 |
Długość 1 [mm]: | 160 |
Długość 2 [mm]: | 14 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11, 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,5, 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M5 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 0 |
Długość 1 [mm]: | 163 |
Długość 2 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M5 "50", Pin "50" m5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,5, 1.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Średnica kołnierza [mm]: | 62 |
Długość 1 [mm]: | 163 |
Długość 2 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M5 "50", Pin "50" m5 |
Długość [mm]: | 217 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 40 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M8 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 9.5 |
Średnica otworu [mm]: | 9.5 |
Długość [mm]: | 238 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 56 |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Wymiary gwintu 2: | M10 |
Zacisk: | 30, 50 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego Peugeot 508 I SW (8E) Van/Kombi, weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego Peugeot 508 I SW (8E) Van/Kombi od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla Peugeot 508 I SW (8E) Van/Kombi:
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 222 do 895 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.