Całkowita długość [mm]: | 173 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wpust [mm]: | 74 |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 158 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+ |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 134 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1, 1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+ |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 158 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+, Pin "50" 6.4mm Spade |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Całkowita długość [mm]: | 173 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wpust [mm]: | 74 |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | B+ m8, Exc 6,35 |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.4 kw |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1 kw, 1,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | B+ m8, Exc 6,35 |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Napięcie [V]: | 12 |
Waga [g]: | 2950 |
Długość 1 [mm]: | 158 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+, Pin "50" 6.4mm Spade |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 134 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1, 1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+ |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 158 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+, Pin "50" 6.4mm Spade |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość 1 [mm]: | 134 |
Długość 2 [mm]: | 7 |
Długość 3 [mm]: | 13 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1, 1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | "50" (plug 301) |
Zacisk: | "30" m8 b+, Pin "30" M8 B+ |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Cechy wykonania 2: | Cst35323gs |
Jakość: | Genuine series |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,20, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów z „start-stop” |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.